Retur fara griji!

Uneori, produsele alese de tine nu iti vin bine sau poate nu sunt pe masura potrivita. Nu este nicio problema, ByEDA te protejeaza in astfel de situatii si poti inlocui sau returna comenzile partial ori integral in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Poti solicita inlocuirea gratuita cu alta marime sau alte produse sau poti primi contravaloarea produselor returnate. 

Pasii pentru inregistrarea cererii de retur sunt: intra in Contul tau, sectiunea Istoric si detalii comenzi; alege comanda pentru care vrei sa inregistrezi returul si intra pe Detalii; bifeaza casuta corespunzatoare produsului sau produselor returnate si, de preferinta, completeaza motivele pentru care soliciti returul si modalitatea de solutionare a acestuia. 

Daca doresti inlocuirea cu alta marime sau alte produse, te rugam sa mentionezi detaliile pentru inlocuire, iar daca totusi doresti rambursarea sumei platite pentru produse si ai achitat comanda ramburs la livrare, te rugam sa specifici un cont IBAN si numele titularului acestuia, in vederea restituirii contravalorii. Cererile de rambursare a comenzilor achitate online vor fi solutionate prin restituirea/creditarea sumei pe cardul sau in contul din care s-a efectuat plata. 

Un consultant al Departamentului Relatii cu Clientii te va contacta in termen de 24-48 de ore lucratoare, prin e-mail sau telefon, pentru a solicita, daca va fi necesar, informatii suplimentare sau pentru a confirma inregistrarea cererii de retur si a comenzii de ridicare a acestuia de la adresa ta. 

Dupa trimiterea notificarii de retragere trebuie sa ambalezi cu grija produsele, avand toate etichetele atasate, in asa fel incat acestea sa fie protejate riguros pe intreaga perioada a transportului. De exemplu, poti refolosi cutia in care ai primit produsele, avand grija ca aceasta sa fie inchisa si ambalata corespunzator. Pe durata transportului pot aparea deteriorari cauzate de manipularea coletelor, de aceea este esential sa fii precaut/a.

Produsele trebuie sa fie receptionate la sediul nostru in cel mult 14 zile calendaristice de la livrarea acestora.

Iti reamintim ca produsele de returnat trebuie sa nu fi fost purtate (mai mult decat pentru a le proba), trebuie sa aiba toate etichetele atasate, sa nu aiba urme de murdarie, pete (deodorant, fond de ten etc), mirosuri (inclusiv de parfum), sa nu aiba urme de spalare sau calcare, sa nu fie rupte, agatate sau deteriorate in orice mod. In cazul in care produsele returnate nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, suntem indreptatiti sa diminuam suma de rambursat cu valoarea cheltuielilor de aducere la conformitate. In situatia in care neconformitatea nu poate fi eliminata cu usurinta, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului deteriorat. In acest caz, produsul iti va fi inapoiat, urmand ca toate taxele aferente expeditiei (tur si retur) sa fie achitate de tine la livrarea coletului inapoiat.

Tarifele pentru serviciile de aducere la conformitate sunt:

1. Curatatorie: 20-100 lei/produs, in functie de categoria acestuia

2. Calcatorie: 12-60 lei/produs, in functie de categoria acestuia

3. Reparatii: in functie de natura reparatiilor necesare, tariful de reparatii este cuprins intre 15 - 200 lei/produs

Atentie: Produsele cu pete de fond de ten si/sau taieturi ori rupturi nu vor fi acceptate la retur.

Coletul trebuie receptionat la sediul nostru in interiorul intervalului de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii sau, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care ti-ai exprimat dorinta de a returna produsele primite.

In conformitate cu prevederile legale in vigoare privind incheierea contractelor la distanta, returnarea produselor este in sarcina ta, insa ByEDA va organiza preluarea returului pentru tine. Vei primi toate informatiile prin e-mail, asa ca nu trebuie decat sa te asiguri ca predai curierului coletul cu produsele conforme, astfel incat acesta sa ajunga la noi in timp util pentru a fi procesat si acceptat la retur.

Taxe de transport aferente returului:

- in cazul returului cu solicitare de inlocuire (de marime, de culoare, cu alt produs similar), valabil o singura data pe comanda, taxele de transport al returului si al livrarii produsului inlocuitor vor fi suportate de noi, cu exceptia taxelor pentru kilometri suplimentari, aplicate de companiile de curierat pentru localitatile din afara ariei de acoperire. De la a doua solicitare de inlocuire pentru aceeasi comanda, va trebui sa achiti 15 lei / segment.

- in cazul returului cu solicitare de rambursare a contravalorii, taxa de transport al returului este de 15 lei. Daca returul este preluat dintr-o localitate din afara arieri de acoperire, se poate aplica taxa pentru kilometri suplimentari, conform tarifelor companiilor de curierat. Taxele de transport aferente returului vor fi retinute din suma ce urmeaza sa fie rambursata. 

Contravaloarea produselor returnate de tine va fi virata in contul bancar specificat sau, dupa caz, pe cardul utilizat la plata comenzii. 

In cazul in care, la plasarea comenzii, ai ales modalitatea standard de livrare (livrare curier rapid cu cel mai mic tarif afisat si plata online cu cardul sau plata prin transfer bancar), iti vom rambursa inclusiv costurile de transport achitate cu ocazia comenzii.

In cazul in care ai ales o modalitate de livrare non-standard (de exemplu ai ales un curier cu tarif afisat mai mare decat cel mai ieftin si/sau ai achitat comanda la primire, prin serviciul suplimentar de ramburs la destinatie), contravaloarea taxei de expeditie a comenzii nu va fi returnata.

In oricare varianta, taxa pentru kilometri suplimentari practicata de compania de curierat nu va fi returnata.

In termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului tau, ByEDA se obliga sa evalueze si sa inlocuiasca sau sa ramburseze contravaloarea produselor returnate.

Pentru mai multe informatii legate de Politica de returnare iti recomandam sa parcurgi pagina Termeni si conditii, punctul 9.Politica de returnare. 

Cumparaturi fara riscuri pe www.byeda.ro!

Produs adaugat in wishlist