Intrebari frecvente

  • Cum pot sa modific comanda?

    • Daca ai nevoie sa modifici ceva la comanda ta, te rugam sa ne contactezi telefonic imediat! In mod normal, procesam comenzile in 2-4 ore de la primirea lor, iar odata comanda procesata, nu vom putea opera modificari la aceasta.
    • Moficare comanda: Modificarile pe care le poti solicita telefonic sunt: modificare marime, modificare culoare, eliminarea sau adaugarea unui produs la comanda

    • Anulare comanda online: Daca doresti sa anulezi comanda ta, te rugam sa ne contactezi in termen de maximum 2 ore de la plasarea acesteia.

    • Anulare comanda folosind sistemul automatizat disponibil in contul tau, sectiunea Istoric comenzi

  • Pot solicita ajustarea produselor in functie de masurile mele?

    Fiecare produs disponibil in magazinul nostru are afisat ghidul de marimi, pentru ca tu sa poti alege marimea potrivita tie. Masurile prezentate se refera la dimensiunile corporale, nu la dimensiunile produselor. In acest moment, ByEDA.ro nu ofera serviciul de ajustare pe masurile clientului si nici servicii de croitorie la comanda

  • Cum platesc contravaloarea comenzii?

    Pentru confortul tau, acceptam la plata toate cardurile emise sub siglele VISA si Mastercard, online, in deplina siguranta, prin intermediul procesatorului de plati Netopia Mobilpay. Daca, totusi, nu doresti sa faci plata online, poti face plata prin transfer bancar sau ramburs la curier, selectand optiunea de plata odata cu curierul. Daca plasezi o comanda dintr-o tara membru UE vei avea la dispozitie numai optiunile de plata online cu cardul si transfer bancar. Atentie la taxele si comisioanele percepute de banca ta! Daca nu esti sigur/a ca banca ta este inrolata in SIPE, iti recomandam sa folosesti serviciul Transferwise pentru plata prin transfer bancar!

  • Pot sa urmaresc comanda mea?

    Da, desigur ca poti. Dupa plasarea unei comenzi, vei primi confirmarea acesteia prin email. Fiecare comanda intra in productie in maximum 24 de ore lucratoare dupa plasarea ei. Dupa ce comanda este expediata, vei primi un email care va contine numarul de expeditie (AWB) si un link prin intermediul caruia vei putea urmari online expeditia pe site-ul curierului ales de tine.

  • Pot sa returnez un produs?

    Desigur ca poti, in termen de 14 zile de la primirea coletului si NUMAI daca produsul este in aceeasi stare in care l-ai primit, fara a fi fost utilizat sau deteriorat in vreun fel. Te rugam sa vizitezi sectiunea Returnarile mele pentru mai multe informatii.

  • Cat dureaza sa imi fie livrata comanda?

    Termenul maxim de livrare depinde de produs. Vei gasi la fiecare produs termenul estimat de livrare valabil, ce include termenul de productie, procesare si expeditie a comenzii tale. Livrarea comenzilor depinde de localitatea in care te afli. Dupa confirmarea expeditiei (primirea emailului de expeditie cu linkul de tracking aferent), livrarea acesteia in Romania dureaza, in mod normal, intre 24-72 ore, excluzand zilele nelucratoare sau zilele libere oficiale. Livrarea comenzilor in tarile membre UE catre care facem expeditii dureaza intre 24 si 48 de ore lucratoare.

  • Cat costa livrarea?

    Livrarea comenzii tale incepe de la 10 lei / colet daca achiti comanda online cu cardul sau prin transfer bancar. Livrarea comenzii tale cu plata ramburs incepe de la 16 lei si este disponibila numai in România. Livrarea comenzii in tari membre UE difera de la o tara la alta, astfel incat le-am cuprins într-un tabel complet aiciDiferenta de tarif de expeditie care apare intre comenzile achitate online si cele cu plata ramburs provin din comisionul perceput de companiile de curierat pentru prestarea serviciului de incasare a contravalorii comenzilor. ByEDA.ro afiseaza in timp real costul de livrare in functie de adresa ta, asa cum este oferta de curierii nostri. ByEDA.ro nu percepe sume suplimentare pentru livrare, altele decat cele calculate de modulele de curierat. Atentie: daca adresa ta se afla intr-o localitate ce presupune kilometri suplimentari, tariful afisat va include suprataxa perceputa de compania de curierat pentru livrare la acea adresa.

  • Este obligatoriu sa imi creez un cont pentru a face comanda?

    Datorita prevederilor GDPR, dar si a ratei mari a abuzurilor (comenzi plasate fara cont, refuzate la livrare), in prezent am dezactivat facilitatea de a face comenzi fara a avea un cont pe site-ul nostru. Asadar, da, este obligatoriu sa iti creezi un cont in magazinul nostru online pentru a face comenzi. 

Produs adaugat in wishlist

Site-ul nostru folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței tale de shopping. Continuarea navigării pe site implică acceptarea utilizării acestora.