Site-ul nostru folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței tale de shopping. Continuarea navigării pe site implică acceptarea utilizării acestora.
OK

Întrebări frecvente

  • Cum pot să modific comanda?

    • Dacă ai nevoie să modifici ceva la comanda ta, te rugăm să ne contactezi telefonic imediat. În mod normal, procesăm comenzile în 2-4 ore de la primirea lor, iar odată comanda procesată, nu vom putea opera modificări la aceasta.
    • Moficare comandă: Modificările pe care le poți solicita telefonic sunt: modificare mărime, modificare culoare, eliminarea sau adăugarea unui produs la comandă

    • Anulare comandă online: Dacă dorești să anulezi comanda ta, te rugăm să ne contactezi în termen de maximum 2 ore de la plasarea acesteia.

    • Anulare comandă folosind sistemul automatizat disponibil în contul tău, secțiunea Istoric comenzi

  • Cum plătesc contravaloarea comenzii?

    Pentru confortul tău, acceptăm la plată toate cardurile emise sub siglele VISA și Mastercard, online, în deplină siguranță, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Mobilpay. Daca, totusi, nu dorești sa faci plata online, poti face plata prin transfer bancar sau ramburs la curier, selectand optiunea de plata odată cu curierul. Dacă plasezi o comandă dintr-o țară membru UE vei avea la dispoziție numai opțiunile de plată online cu cardul și transfer bancar. Atenție la taxele și comisioanele percepute de banca ta! Daca nu esti sigur ca banca ta este inrolata in SIPE, iti recomandam sa folosesti serviciul Transferwise pentru plata prin transfer bancar!

  • Pot să urmăresc comanda mea?

    Da, desigur că poți. După plasarea unei comenzi, vei primi confirmarea acesteia prin email. Fiecare comandă intră în producție în maximum 24 de ore după plasarea ei. După ce comanda este expediată, vei primi un email care va conține numărul de expediție (AWB) și un link prin intermediul căruia vei putea urmări online expediția pe site-ul curierului.

  • Pot să returnez un produs?

    Desigur că poți, în termen de 14 zile de la primirea coletului și NUMAI dacă produsul este în aceeași stare în care l-ai primit, fără a fi fost utilizat în vreun fel. Te rugăm să vizitezi secțiunea Returnările mele pentru mai multe informații.

  • Cât durează să îmi fie livrată comanda?

    Termenul maxim de livrare depinde de produs. Vei gasi la fiecare produs termenul estimat de livrare valabil, ce include termenul de productie, procesare si expeditie a comenzii tale. Livrarea comenzilor depinde de localitatea în care te afli. După confirmarea expediției (primirea emailului de expeditie cu linkul de tracking aferent), livrarea acesteia în România durează, în mod normal, între 24-72 ore, excluzând zilele nelucrătoare sau zilele libere oficiale. Livrarea comenzilor în țările membre UE către care facem expediții durează între 5 și 10 zile lucrătoare.

  • Cât costă livrarea?

    Livrarea comenzii tale este GRATUITA daca achiti comanda online cu cardul sau prin transfer bancar. Livrarea comenzii tale cu plata ramburs costă 16 lei si este disponibila numai în România. Livrarea comenzii în țări membre UE diferă de la o țară la alta, astfel încât le-am cuprins într-un tabel complet aici

  • Este obligatoriu să îmi creez un cont pentru a face comanda?

    Datorită prevederilor GDPR, dar și a ratei mari a abuzurilor (comenzi plasate fără cont, refuzate la livrare), în prezent am dezactivat facilitatea de a face comenzi fără a avea un cont pe site-ul nostru. Așadar, da, este obligatoriu să îți creezi un cont în magazinul nostru online pentru a face comenzi.