Site-ul nostru folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței tale de shopping. Continuarea navigării pe site implică acceptarea utilizării acestora.
OK

Termeni și condiții de utilizare a site-ului www.byeda.ro

Actualizat la 14.09.2018

Accesarea și folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a site-ului se recomandă citirea completă a documentului.

1. Definiții și termeni

  • Cumpărător – persoană fizică sau juridică ce emite o Comandă.
  • Vânzător – societatea comercială Atmax Project SRL, prin magazinul online www.byEDA.ro, denumită în continuare byEDA
  • Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător și partenerii săi contractuali, Cumpărătorului.
  • Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
  • Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător.

2. Documente contractuale

2.1   Prin înregistrarea unei comenzi electronice pe site-ul byeda.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare electronică prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.

2.2   Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, despre înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

2.3   Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisa (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

2.4   Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului, precum și a caracteristicilor produselor, respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

2.5   SC ATMAX PROJECT SRL folosește serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare. Este responsabilitatea utilizatorului ca înainte de folosirea acestor servicii să cunoască și să accepte condițiile și termenii serviciilor.

3. Obiectul contractului

Vânzarea Produselor, respectiv prestarea Serviciilor, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate reprezintă obiectul contractului. Prețurile afișate sunt în RON și conțin toate taxele, cu excepția costului serviciului de livrare, care va fi evidențiat separat în coșul de cumpărături și care se adaugă la prețul produselor comandate. 

 4. Înregistrarea ca membru

Pentru crearea contului de client Cumpărătorul este de acord să furnizeze informații reale, corecte, actuale și complete, în funcție de specificațiile din formularele aferente. În situația în care consideră că această obligație nu este respectată, Vânzătorul își rezervă dreptul de a bloca accesul la serviciile sale, fără o notificare prealabilă, pe o perioadă nedeterminată. Autentificarea ca membru pe site-ul byeda.ro se efectuează în baza adresei de e-mail si a unei parole definită de Cumpărător. Păstrarea în siguranță a datelor de acces reprezintă responsabilitatea Cumpărătorului și consecințele desfășurării oricărei activități în contul de client îi revin integral.

5. Comanda Clientului

Cumpărătorul se conectează în Site folosind datele de acces înregistrate anterior, selectează produsele, apasă butonul “Adaugă”. În “Coșul meu”, clientul are posibilitatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului “Finalizează comanda”. Această operațiune se realizează prin completarea sau selectarea adreselor de livrare și/sau facturare și prin exprimarea acordului cu dispozițiile prezentului document. Cumpărătorul va alege modalitatea de plată preferată (online cu card bancar, transfer bancar din online banking sau prin ordin de plată (OP) sau ramburs cu numerar la livrare).

Vanzatorul poate decide sa ofere pentru oricare dintre produse una sau mai multe modalitati de plata. Ca regula generala, produsele cu valoare mai mare de 300 RON vor avea activata exclusiv modalitatile de plata online cu cardul si transfer bancar. Vanzatorul poate decide sa activeze modalitatea de plata ramburs si pentru aceste produse, insa nu este obligat.

Vânzătorul va transmite confirmarea comenzii prin e-mail la adresa înregistrată de Cumpărător. Confirmarea va conține codul comenzii, conținutul acesteia, data, informații despre livrare și factură. Aceste informații se regăsesc și în secțiunea Istoric comenzi a contului de utilizator.

Comenzile plasate dintr-una din țările membre UE către care efectuăm livrări pot fi achitate numai online cu card bancare sau prin transfer bancar din online banking sau cu ordin de plată.

6. Prețul Contractului

Contravaloarea Produselor și a Serviciilor prestate, cuprinse în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător, constituie prețul contractului. Cu toate acestea, Societatea atenționează asupra faptului că pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale site-ului sau erori, prețul afișat pe site să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul în cel mai scurt timp asupra prețului corect, înainte de a valida Comanda. 

7. Modalități de plată

Plata prețului Contractului poate fi efectuată printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții:

  • plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate; plățile se realizează prin intermediul Netopia MobilPay.ro); 

  • plata prin transfer bancar sau OP (plata va fi efectuată manual de client, prin transfer bancar din online banking sau cu ordin de plata (OP) la ghișeul băncii sale; acest mod de plată generează o întârziere de procesare egală cu durata necesară operării de către banca clientului a operațiunii);

  • numerar ramburs la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectuează livrarea).

8. Livrarea Produselor

Livrarea articolelor vestimentare marca ByEDA se realizează contracost la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând un serviciu de curierat rapid. Contravaloarea serviciului de livrare va fi evidențiată separat în comandă.

Termenul de livrare în România este, în mod obișnuit, de 2-4 zile lucrătoare de la data validării comenzii pentru produsele marca ByEDA și de maximum 10 zile lucrătoare pentru celelalte produse (accesorii, încălțăminte, genți, poșete etc). Termenul de livrare în țările membre UE către care ByEDA efectuează livrări este de 5-10 zile lucrătoare.

Prin excepție, în perioadele aglomerate societatea de curierat care efectuează livrarea își rezervă dreptul de a întârzia livrarea în funcție de gradul de încărcare pe care îl are, acest lucru neconstituind o încălcare a prezentului document.

Pașii de livrare sunt următorii: la confirmarea comenzii de către Vânzător sistemul emite automat documentele de expediție care vor fi transmise prin e-mail Cumpărătorului și care conțin numărul de urmărire a expediției (AWB), ce poate fi utilizat pe site-ul curierului pentru a urmări evoluția expediției și care va fi folosit de Cumpărător în comunicările sale cu societatea de curierat. La primirea expediției Cumpărătorul are obligația să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora.

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 zile calendaristice. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului. Vânzătorul va depune eforturi rezonabile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor comercializate.

9. Politica de returnare

Potrivit legislației în vigoare (OUG 34/2014), Cumpărătorul persoană fizică are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea de Cumpărător a cheltuielilor de returnare. Returnarea produselor se va face în ambalajul original, cu etichetele intacte. Produsele trebuie să fie nefolosite, fără urme de uzură (pete, miros, urme de spălare etc), rupturi sau alte defecte de orice natură.

Pentru a avea posibilitatea de a efectua un retur este obligatoriu ca tipul contului să NU fie guest (vizitator)! În mail-ul transmis automat de sistem la crearea contului de client este precizată modalitatea de transformare, printr-un click, a contului în cont de client înregistrat. De asemenea, limitarea cu privire la efectuarea de returnări este precizată vizibil pe site, în momentul în care se dorește plasarea unei comenzi.

Pașii pentru a efectua returnarea sunt:

- în secțiunea Contul tău, în Istoric comenzi se selectează codul comenzii care conține produsul de returnat și se bifează produsul care se dorește a fi returnat. Cumpărătorul este încurajat (fără a fi obligat) să completeze motivul pentru care solicită returul, în vederea îmbunătățirii calității produselor și serviciilor oferite.

- prin efectuarea unui click pe butonul Creează un bon de retur” se va transmite solicitarea de retur către Vânzător, care va contacta Cumpărătorul pentru a stabili modul de finalizare a operațiunii.

Atenție! Taxa de expediție a coletului acceptat spre retur de către Vânzător este în sarcina Cumpărătorului. Precizăm, de asemenea, faptul ca NU acceptăm returnarea produselor prin Poșta Română!

Cumpărătorul va expedia produsul returnat la sediul Vânzătorului, iar după recepția produsului și constatarea conformității acestuia, Vânzătorul va actualiza stadiul returului în sistem. Termenul de procesare a returului este de maximum 15 de zile, iar rambursarea sumelor aferente se va efectua în contul bancar specificat de Cumpărător. Nu sunt acceptate solicitări de retur cu plata ramburs la curierul care livrează expediția conținând produsul returnat.

___________

Vă rugăm să țineți cont de faptul că produsele marca ByEDA oferite prin intermediul platfomei ByEDA intră sub incidența articolului 16 litera c) din OUG 34/2014, fiind confecționate la comandă conform specificațiilor clientului. Produsele prezentate pe site au caracter pur informativ, ele fiind manufacturate în urma comenzilor Dvs. De aceea, produsele noastre sunt exceptate de la prevederile articolelor 9-15 din OUG 34/2014 privind contractele la distanță și contractele înafara spațiilor comerciale.

Renunțarea în mod repetat la comenzile efectuate, înainte sau după livrarea acestora, într-un mod care denotă un comportament anormal al Cumpărătorului va putea fi considerată abuz. Cumpărătorii care vor demonstra un astfel de comportament nejustificat vor putea fi înscriși în lista de Clienți neserioși, nemaiavând posibilitatea de a efectua comenzi pe site-ul nostru.

10.  Politica de confidențialitate

DECLARAȚIE DE CONFIDENȚIALITATE

ByEDA se obligă să vă protejeze datele personale.

Acest angajament de confidențialitate explică modul de colectare a datelor și practicile utilizate pe site-ul www.byEDA.ro; nu se adresează altor produse sau servicii. Accesând site-ul, acceptați colectarea de informații și practicile descrise în această Declarație de Confidențialitate.

 

Ce fel de informații colectăm la www.byEDA.ro ?

Informațiile sunt colectate atunci când lansezi o comandă, când te înregistrezi ca utilizator, când ne trimiți un e-mail, când purtăm o convorbire telefonică sau când te abonezi la un serviciu sau club. Aceste informații pot include:

  • numele tău
  • adresa poștală
  • adresa de e-mail
  • numărul de telefon și de fax,

împreună cu alte informații personale sau de referință pe care accepți să le colectăm.

În vederea procesării returului de marfă, la solicitarea ta, suntem obligați să colectăm și următoarele date: CNP, cont bancar. Aceste date sunt obligatorii la procesarea documentelor contabile privind retururile de marfă și nu sunt folosite sau transferate în niciun alt scop.

De asemenea, poți include informații despre alte persoane, pe care le trimiți către noi, de ex. numele și adresa unui destinatar al produselor.

NEWSLETTER - BULETIN INFORMATIV

Clienții care și-au exprimat explicit acordul de a primi buletine informative (newsletter) de la www.byeda.ro sunt informați că, în vederea derulării acestui serviciu, datele lor personale sunt transferate către un partener al www.byeda.ro, și anume mailchimp.

Datele transferate sunt:

  • numele tău
  • adresa de email

Fiecare newsletter transmis prin sistemul mailchimp conține un link ce îți permite dezabonarea de la acest serviciu, iar ulterior dezabonării tale toate datele tale personale vor fi eliminate din posesia partenerului nostru.

RECUPERARE COȘ DE CUMPĂRĂTURI ABANDONAT

Clienții înregistrați (logați) care efectuează simulări de cumpărături pe platforma noastră, fără a finaliza comanda, vor primi un email de tip reminder din partea sistemului nostru, ce va conține un buton ce face trimitere către simularea de coș de cumpărături efectuată de client. Pentru a putea accesa informațiile, clientul trebuie să se logheze în sistem cu userul și parola alese, moment în care poate modifica, elimina sau finaliza comanda respectivă. 

Comenzile nefinalizate se șterg automat din sistem la 24 ore după abandonarea lor. Tehnologia care ne permite recuperarea coșului de cumpărături abandonat nu presupune transfer de date personale către parteneri și se efectuează pe baza tehnologiilor furnizate de fișierele cookie.

În paralel, putem folosi o tehnologie pentru a identifica tipul de browser pe care îl folosești, domeniul-sursă de pe care intri pe www.byEDA.ro și paginile pe care le vizitezi la www.byEDA.ro. Această tehnologie ne ajută să înțelegem mai bine felul în care www.byEDA.ro poate răspunde nevoilor tale, prin îmbunătățirea imaginii și a conținutului oferite în web site.

Aceste date sunt stocate sub formă de fișiere cookie - mici fișiere text ce conțin identificatorul unic al aparatului de pe care ai accesat site-ul (calculator, telefon, tableta etc) și data la care ai efectuat ultima vizită pe site-ul nostru. Aceste fișiere nu sunt viruși și nici nu permit identificarea ta ca persoană. Fișierele cookie au o durată de viață setată, după expirarea acesteia ele devenind inactive.

Pentru a afla și înțelege mai multe cu privire la modul la care se stochează și procesează datele tale pe internet, poți accesa site-ul YourOnlineChoices.eu, de unde poți verifica toate tipurile de stocare și prelucrare a datelor tale, indiferent de operatorul de servicii și poți activa sau dezactiva anumite funcții, conform dorințelor tale.

În lipsa acordului tău privind colectarea și procesarea datelor tale personale, conform celor specificate mai sus, ne este imposibil sa îți furnizăm serviciile platformei noastre și te rugăm să nu îți creezi cont pe site-ul nostru.

 

Acordul tău

Prin folosirea web site-ului www.byEDA.ro sau prin cumpărarea de produse de la www.byEDA.ro îți declari acordul în mod explicit privind colectarea de informații și folosirea lor așa cum a fost specificat în acest document.

Este posibil ca la intervale de timp aceste specificații să fie modificate, de aceea iți sugerăm să re-vizitezi această pagină.

11. Limitare de responsabilitate 

Ca urmare a legislației în vigoare, Vânzătorul nu poate fi responsabil în ceea ce privește:

- întârzierile la livrare datorate furnizorilor, curierilor sau altor parteneri terți aflați în relații contractuale cu acesta;

- deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul livrării către Cumpărător, care cad în sarcina transportatorului;

- informațiile eronate furnizate de Cumpărător.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza o comandă din motive bine întemeiate, cum ar fi lipsa stocului pentru produsul comandat sau identificarea unei erori în informațiile despre produs sau prețul acestuia. 

Vă informăm că imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare. Datorită parametrilor de calibrare diferiți pe care diversele dispozitive de afișare (monitoare, telefoane mobile, tablete) îi pot avea, culoarea produselor afișate în fotografii poate fi ușor diferită de a produsului fizic. byEDA depune toate eforturile necesare pentru afișarea corectă a culorilor, dar modul în care dispozitivul Dvs face acest lucru nu este sub controlul nostru, motiv pentru care nu pot fi considerate încălcări ale contractului eventualele diferențe de nuanțe între fotografii și produsele livrate.

12. Legea aplicabilă 

Prezentul document este supus legii române în vigoare. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente în jurisdicția cărora își are sediul Vânzătorul. 

13. Forță majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

14. Dispoziții finale

Vânzătorul își rezervă dreptul de a face orice modificări ale acestor termeni și condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără notificarea prealabilă a Cumpărătorului.

Utilizarea site-ului www.byEDA.ro într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii site-ului sau societății noastre reprezintă utilizare abuzivă. Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.

Ne rezervăm dreptul de a acționa în justiție orice tentativă de atac sau accesare neautorizată și abuzivă asupra site-ului nostru, în limita maximă permisă de legislația în vigoare.

Site-ul byeda.ro este proprietatea SC ATMAX PROJECT SRL, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în București, B-dul Burebista nr 3 bloc D16 Ap 43, Sector 3, având număr de ordine in Registrul Comerțului J40/16552/2017, cod de înregistrare fiscală 38279647.

Marca EDA este marcă înregistrată. Site-ul byeda.ro și toate elementele acestuia se supun legislației privind protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul proprietarului a oricărui element cuprins în acest site este interzisă și se pedepsește conform legilor în vigoare.